Звіти по інформаційних запитах

  • Про стан роботи із адвокатськими запитами в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2018 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" в Головному управлінні НП у Львівській області ужито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на своєчасність та оперативність їх розгляду, надання копій відповідей авторам запитів.

    За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 537 адвокатських запитів на інформацію: 379 - поштою, 158 - надано під час особистого прийому. 

    380 запитів - задоволено, за 127 - надано роз'яснення, усі вони- розглянуті в установлений термін.

    183 запити стосувалися надання правової інформації, 66 адвокатських запитів про діяльність підрозділів поліції, 80 - про надання інформації відносно особи, 24 - надання статистичної інформації та 184 - запити про надання іншого роду інформації.

    Зазначений напрямок роботи перебуває на постійному контролі                          у керівництва Головного управління НП у Львівській області.

  • Про стан роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2018 року

    За звітний період до ГУНП у Львівській області та його підрозділів скеровано на виконання із Національної поліції України 237 звернень, від інших органів влади і управління надійшло 534 звернення. Безпосередньо від громадян до ГУНП кількість звернень зменшилась і складає  1016 звернень, що на 55% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (2258).

    Зменшилась кількість звернень громадян із питань пенсійного забезпечення із 72 до 26 у звітному періоді, зменшилась також кількість звернень із житлово-побутових проблем – із 135 до 66 у поточному році та  кількість звернень, що стосуються зволікань при розслідування кримінальних проваджень із 60 до 55 звернень

    Встановлено, що найчастіше у зверненнях громадяни порушували питання, котрі стосуються зволікання у розслідуванні тих чи інших кримінальних проваджень, особливо розслідуванні фактів ДТП, незаконних забудов, соціально-побутових проблем, серед них – конфлікти між сусідами або родинні незгоди, незаконне виділення на думку громадян земельних ділянок та нецільове використання коштів головами  селищних чи районних рад.

    Із загальної кількості звернень громадян 3478 вирішено позитивно, по 1591 зверненні заявникам надано необхідні роз’яснення, за 1113 -  відмовлено та по 12 зверненнях, котрі надходять на адресу ГУНП від громадян, котрі постійно та безпідставно звертаються, прийнято рішення  в порядку ст. 8 Закону України «Про звернення громадян». Слід зазначити, що 4002 звернення розглянуто до 15 днів.

    В результаті призначення проведення службових перевірок за зверненнями громадян по 34 зверненнях скеровувались проміжні відповіді та остаточні відповіді було надано у терміни до 45 днів.

    Посилено увагу до питань виконавчої дисципліни під час розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, наголошено на забезпеченні повноти, об'єктивності перевірок та вжитті своєчасних заходів щодо поновлення порушених прав громадян, дотримання визначених законодавством термінів і надання мотивованих відповідей їх авторам. Попереджено працівників канцелярій щодо персональної відповідальності за дотримання контрольних термінів розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та тих, котрі реєструвалися у журналах обліку звернень, що надійшли поштою.

    Працівниками приймальні громадян Головного управління НП                         у  Львівській області  розпочато  нове  формування  окремих     номенклатурних

    справ та накопичення копій відповідей громадянам за результатами перевірки їх звернень, що дає змогу, у разі їх повторного звернення, надавати під час особистого прийому конкретну відповідь на поставлені запитання.

    Протягом поточного року надійшло 7 звернень (листів) Уповноваженого з прав людини чи його представників в інтересах громадян щодо порушень Закону України «Про звернення громадян». За результатами проведених перевірок одне  звернення знайшло своє підтвердження на наказом начальника Головного управління винного працівника притягнуто до відповідальності.

    Ці та інші заходи дали змогу дещо покращити ситуацію зі зверненнями громадян, заплановані заходи продовжують перебувати на контролі керівництва ГУНП у Львівській області.

    За проаналізований період у підрозділах ГУНП у Львівській області розглянуто 25 звернень та 1 запит народного депутата України, всі вони були розглянуті у десятиденний термін.

    Від інвалідів війни, від ветеранів, постраждалих на ЧАЕС, багатодітних сімей та громадян, які потребують захисту звернень не надходило.

    Керівництво Головного управління Національної поліції у Львівській області продовжує здійснювати заходи з метою покращення стану роботи   зі зверненнями громадян та їх особистого прийому.

  • Звіт про стан розгляду звернень громадян в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2018 року

    ЗВІТ

    про стан розгляду звернень громадян в    ГУНП у Львівській області  за 3 місяці 2018 року

    Назва даних

    3 місяці 2017року

    3 місяці 2018 року

    1

    Усього звернень

    7446

    6576

    2

    Заяв

    7006

    6209

    3

    Скарг

    396

    333

    4

    Пропозицій

    44

    34

     

    Надійшло звернень поштою з:

     

     

    5

    Усього

    1758

    1706

    6

    Верховної Ради України

    5

    14

    7

    Адміністрації Президента України

    4

    2

    8

    Кабінету Міністрів

    4

    4

    9

    МВС України

    8

    0

    10

    НП України

    131

    237

    11

    Інших органів влади та управління

    590

    534

    12

    Безпосередньо від громадян

    1016

    915

     

    Прийнято звернень на особистому прийомі

     

     

    13

    Усього

    4875

    3992

    14

    Керівництвом НП України

    0

    0

    15

    Працівниками НП України

    0

    0

    16

    Керівництвом ГУНП, структурних підрозділів ГУНП

    810

    866

    17

    Керівництвом відділів та відділень ГУНП

    2594

    1536

    18

    Іншими працівниками

    1471

    1590

    Прийнято звернень засобами  телефонного зв’язку, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку

     

    19

    Усього

    813

    878

    20

    Урядовий Контактний центр

    415

    494

    21

    Гаряча лінія НП України

    310

    186

    22

    Електронні звернення

    88

    198

     

    Колективні звернення

     

     

    23

    Заяви

    85

    61

    24

    Скарги

    10

    3

     

    Повторні звернення

     

     

    25

    Заяви

    41

    30

    26

    Скарги

    6

    2

     

    ТЕМАТИКА ЗВЕРНЕНЬ

     

     

     

    27

    Кримінальні правопорушення

    1949

    1582

    28

    З них протиправні дії щодо представників бізнесу

    0

    0

    29

    Домашнє насильство

    12

    37

    30

    Відносно дітей

    0

    2

    31

    Відносно жінок

    12

    35

    Про діяльність органів поліції

    32

    Усього

    1170

    996

    33

    З них скарг

    139

    101

    34

    Заохочення працівників поліції

    1

    3

    35

    Кадрові питання

    92

    253

    36

    З них скарг

    0

    0

    37

    Пенсійне забезпечення

    72

    26

    38

    З них скарг

    0

    0

    39

    Житлово-побутові проблеми працівників поліції

    135

    66

    40

    З них скарг

    2

    3

    41

    Інші питання

    870

    648

    42

    З них скарг

    137

    98

    Звернення щодо дій або бездіяльності працівників поліції

    43

    Усього

    194

    213

    44

    З них скарг

    125

    117

    45

    Щодо неналежного розслідування

    кримінального провадження

    60

    55

    46

    Про вчинення корупційних правопорушень працівниками органів  та підрозділів поліції

    12

    4

    47

    З них скарг

    3

    0

    48

    Щодо неналежного розгляду звернень громадян

    59

    53

    49

    Інші

    63

    101

    50

    З них скарг

    135

    124

    51

    Обґрунтовані

    6

    6

    52

    Необґрунтовані

    188

    186

    53

    Перебувають на розгляді

    0

    21

    54

    Притягнуто до дисциплінарної відповідальності

    9

    6

    55

    Притягнуто до адміністративної відповідальності

    0

    0

    56

    Інші

    4121

    3748

     

    Наслідки розгляду звернень

     

     

    57

    Вирішено позитивно

    4395

    3478

    58

    Відмовлено у задоволенні

    1189

    1113

    59

    Надано роз’яснення

    1795

    1591

    60

    Звернення, що повернуті авторові відповідно до ст.. 5,7 ЗУ «Про звернення громадян»

    0

    2

    61

    Звернення, що надіслані за належністю відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян»

    0

    210

    62

    Звернення, що не підлягають розгляду до ст.. 8,17                ЗУ «Про звернення громадян»

    67

    12

    63

    Перебуває на розгляді

    0

    170

    64

    З них скарг

    0

    0

     

    Строки розгляду звернень

     

     

     

    65

    До 15 днів

    5428

    4002

    66

    До 30 днів

    2014

    2370

    67

    До 45 днів

    4

    34

    68

    З порушенням строків

    0

    0

     

    Узято на контроль

     

     

    69

    у МВС України

    2

    0

    70

    в НП України

    54

    46

    71

    в ГУНП

    6893

    3569

     

    Категорія громадян

     

     

    72

    Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни

    0

    0

    73

    Ветерани війни та праці, постраждалі від аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї та громадяни, що потребують соцзахисту й підтримки

    3

    0

     

    Здійснено перевірок стану роботи зі зверненнями громадян та з питань їх особистого прийому

     

     

    74

    Планових

    3

    1

    75

    Під час інспекторських та цільових перевірок

    0

    0

    76

    Безпосередньо за зверненнями громадян

    241

    36

    Притягнуто до відповідальності за порушення вимог Закону України «Про звернення громадян»

    77

    Адміністративна

    0

    0

    78

    Дисциплінарна

    13

    6

    79

    Відшкодовано органом поліції моральну та матеріальну шкоду громадянам за порушення законодавства про звернення

    0

    0

    Запити (звернення, листи) Уповноваженого з прав людини, його представників щодо порушень Закону України «Про звернення громадян»

    80

    Усього

    14

    7

    81

    з НПУ (за дорученням керівництва)

    3

    1

    82

    Безпосередньо до підрозділу

    11

    6

    83

    Підтвердилися

    0

    1

    84

    Не підтвердились

    14

    6

    85

    Притягнуто до дисциплінарної відповідальності

    0

    1

    86

    Притягнуто до адміністративної відповідальності

    0

    0

     

     

     

  • Звіт про стан розгляду запитів і звернень народних депутатів України в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2018 року

    ЗВІТ

    про стан розгляду запитів і звернень народних депутатів України

     в ГУНП у Львівській області  за 3 місяці 2018 року

     

    Назва даних

    3 місяці 2017 року

    3 місяці 2018 року

    1

    Запит  (вимога НДУ, яка була оголошена на сесії Верховної Ради України)

    1

    1

    2

    Звернення

    32

    25

    Тематика звернень (запитів) народних депутатів України

    3

    Кримінальні правопорушення

    12

    2

    4

    З них протиправні дії щодо представників бізнесу

    0

    0

    5

    Домашнє насильство

    0

    0

    6

    Відносно дітей

    0

    0

    7

    Відносно жінок

    0

    0

    Про діяльності  органів поліції

    8

    Усього

    10

    2

    9

    З них скарг

    0

    0

    10

    Заохочення працівників

    0

    0

    11

    Кадрові питання

    0

    0

    12

    З них скарг

    0

    0

    13

    Пенсійне забезпечення

    0

    0

    14

    З них скарг

    0

    0

    15

    Житлово-побутові питання працівників поліції 

    0

    0

    16

    З них скарг

    0

    0

    17

    Інші питання

    10

    2

    18

    З них скарг

    0

    0

    Запити і звернення щодо дій або бездіяльності працівників поліції

    19

    Усього

    11

    22

    20

    З них скарг

    0

    0

    21

    Щодо неналежного розслідування кримінального провадження

    8

    18

    22

    Про вчинення корупційних правопорушень працівниками органів  та підрозділів поліції

    0

    0

    23

    З них скарг

    0

    0

    24

    Щодо неналежного розгляду звернень громадян

    0

    0

    25

    Інші

    3

    0

    26

    З них скарг

    0

    0

    27

    Обґрунтовані

    0

    0

    28

    Необґрунтовані

    11

    22

    29

    В роботі

    0

    0

    30

    Інші

    0

    4

     

    Строки розгляду

     

     

    31

    10 днів

    32

    26

    32

    10-30 днів

    1

    0

    33

    В роботі

    0

    0

    34

    З порушенням строків розгляду

    0

    0

     

    Притягнуто до відповідальності за порушення вимог Закону України "Про статус народного депутата України"

     

     

    35

    Адміністративна

    0

    0

    36

    Дисциплінарна

    0

    0

     

    Наслідки розгляду запитів і звернень

     

     

    37

    Задоволено

    5

    7

    38

    Частково задоволено

    0

    0

    39

    Відхилено

    11

    1

    40

    Роз’яснено

    17

    18

     

  • Про основні результати службової діяльності відділів та відділень поліції ГУНП у Львівській області за I квартал 2018 року

     Управлінням організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування проведено аналіз оперативно - службової діяльності відділів та відділень поліції ГУНП у Львівській області                          за I квартал 2018 року.

    За звітний період в ЄО зареєстровано 84 722 заяви і повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, що на 3,6 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (81 685).

     Це пояснюється насамперед реорганізацією служби "102". Зокрема, з липня 2017 року в службі «102» ГУНП налагоджено та запущено в роботу програмний комплекс CallWay Contact Center, завдяки якому мінімізовано кількість неприйнятих викликів та створено можливість зв'язку із абонентом, дзвінок якого втрачено з технічних причин. Крім того, централізоване прийняття дзвінків та мобільних операторів з усієї Львівської області значно збільшило кількість телефонних повідомлень, а відтак і їх реєстрацію. На даний час не врегульовані законодавчі колізії нормативно-правових документів, які стосуються переадресації дзвінків зі стаціонарних терміналів ПАТ "Укртелеком" до служб екстреної допомоги. Планується врегулювання даного питання у квітні-травні поточного року, що додатково позначиться на збільшенні кількості отриманих та зареєстрованих повідомлень. На лінію «102» загалом отримано 116654 дзвінків, з них оброблено 141289, перетелефоновано на 24635 втрачених викликів. Час реагування на виклики у середньому становить 26 хвилин з моменту отримання повідомлення на лінію «102».

    Незважаючи на збільшення кількості звернень до поліції, кількість злочинів на території Львівської області зменшилась. Водночас збільшилась на 29 % кількість розкритих злочинів з 2344 до 3303.

    До ЄРДР внесено 9169 заяв та повідомлень громадян, що на 4,1 % менше, ніж за аналогічний період 2017 року (9560).

    За I квартал 2018 року відзначається зменшення кількості вчинених окремих кримінальних правопорушень :

    - ТТУ – на 23 % 13 до 10);

    - грабежів – на 43,4 %212 до 120);

    - розбоїв – на 33,3 % (з 30 до 20);

    - шахрайств – на 38 % (з 968 до 604);

    - незаконних заволодінь транспортними засобами – на 28,6 %63 до 45), у т. ч. автомобілями на 39,7 %58 до 35);

    Зареєстровано 3101 кримінальне правопорушення, вчинене у громадських місцях, що становить 33,8 % від загальної кількості облікованих протиправних діянь.

    Викрито 1597 осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, у тому числі 37 неповнолітніх, 186 жінок, 93 особи, які на час учинення протиправного діяння перебували в стані алкогольного сп’яніння.

    Із числа кримінальних правопорушень, за якими закінчено досудове розслідування (10624), 1132 учинено особами, які раніше скоювали кримінальні правопорушення, 219 - групою осіб, 136 - особами у стані алкогольного сп’яніння, 45 - неповнолітніми або за їх участю.

    Відслідковується позитивна динаміка розкриття протиправних посягань у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (з 24,5 % до 36,0 %). Так, при зменшенні кількості наступних видів злочинів, відзначається збільшення відсотку їх розкриття:

    - ТТУ, відсоток розкриття становить 100 % (у 2017 році – 92,3 %);

    - грабежів, відсоток розкриття становить 45,8 % (у 2017 році – 27,4 %);

    - розбоїв, відсоток розкриття становить 60 % (у 2017 році – 50 %);

    - шахрайств розкрито 42,5 % у порівнянні із 21,1 % минулого року;

    - НЗТЗ розкрито 35,6 % у порівнянні із 25,4 % минулого року;

    - НЗА розкрито 37,1 % у порівнянні із 27,6 % минулого року;

    - хуліганств, відсоток розкриття виріс з 33,3 % у 2017 році до  42,2 % у поточному.

    Підвищилася ефективність роботи з викриття кримінальних правопорушень, пов’язаних з незаконним обігом наркотиків, – на 5,7 %215 до 228), в основному за рахунок виявлення фактів збуту. Протягом I кварталу 2017 року виявлено всього 18 фактів, натомість за аналогічний період 2018 року таких фактів виявлено 111. Зростання відсотку розкриття спостерігається як відносно кримінальних правопорушень, пов’язаних з незаконним обігом наркотиків у цілому, так і стосовно їх збуту – з 50 до 82,9 %.

    Водночас слід відзначити, що знизилася кількість зареєстрованих тяжких та особливо тяжких злочинів на 14,4 % 2787 до 2369).

    У I кварталі 2018 року наявне зменшення розкриття тяжких тілесних ушкоджень (із 12) до 10 однак це є позитивним результатом оскільки питома вага становить 100 %. (за аналогічний період 2017 року питома вага становила 92,3 %).

    Відмічається ріст питомої ваги розкриття незаконних заволодінь транспортними засобами при однаковому розкритті у порівнянні з I кварталом 2017 року за рахунок зменшення кількості вчинених злочинів даного виду.

     

    УОАЗОР ГУНП у Львівській області

  • Про стан роботи із адвокатськими запитами в ГУНП у Львівській області за 6 місяців 2018 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" та наказу НП України від 11.04.2018 № 360 в Головному управлінні НП у Львівській області ужито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на своєчасність та оперативність їх розгляду.

    За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 1062 адвокатських запити: 776 - поштою, 286 - надано під час особистого прийому. 

    721 запит - задоволено, за 287 - надано роз'яснення та по 34 запитах відмовлено з наданням роз’яснень, 1038 - розглянуто в 5 денний термін, за 3 запитами відповіді надавались у 20 денний термін із скеруванням проміжних відповідей їх авторам та 1 запит був розглянутий із порушенням терміну. Наказом начальника ГУНП винного працівника притягнено до відповідальності.

    494 запити стосувалися надання правової інформації, 393 адвокатських запити про діяльність підрозділів поліції, 175 - про надання інформації відносно особи.

    Зазначений напрямок роботи перебуває на постійному контролі                          у керівництва Головного управління НП у Львівській області

  • Про стан роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому в ГУНП у Львівській області за 6 місяців 2018 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 № 109                                        "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в Головному управлінні НП  у Львівській області проаналізовано звернення громадян, що надійшли до структурних підрозділів ГУНП.

    На оперативній нараді керівництва ГУНП у Львівській області від 20.02.2018 (протокол № 14) розглянуто питання стану організації роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому, роботи із запитами на інформацію та адвокатськими запитами, роботи із депутатськими запитами та зверненнями а також своєчасності надання відповідей їх авторам також заплановано заслухати стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 6 місяців поточного року.

    За звітний період наявне зменшення звернень громадян - із 15795                                до 15440.

    За звітний період до ГУНП у Львівській області та його підрозділів скеровано на виконання із Національної поліції України 409 звернень, від інших органів влади і управління надійшло 2189 звернень,  безпосередньо                   від громадян до ГУНП кількість звернень зменшилась та становить -                             3545, що на 0,2% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (4435).

    У зв'язку із оперативністю скерування звернень до підрозділів поліції, а в подальшому оперативністю отримання відповідей зросла кількість звернень  громадян, надісланих засобами з використанням телефонного  зв’язку чи за допомогою мережі Інтернет (із 1626 до 1655 у звітному періоді).

    Встановлено, що за встановлений термін найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання, котрі стосуються зволікання у розслідуванні кримінальних проваджень, соціально-побутових проблем, серед них – конфлікти між сусідами або родинні незгоди, незаконне виділення на думку громадян земельних ділянок та нецільове використання коштів головами  селищних чи районних рад.

    07.03.2018 наказом начальника Головного управління № 835 затверджено графік виїзних особистих прийомів громадян начальником та заступниками начальника ГУНП на 2018 рік. Під час 8 виїзних прийомів громадян було прийнято 41 заявника.

    Беручи до уваги вимоги керівництва НП України щодо покращення довіри громадян до поліції, керівництвом, як Головного управління, так                    і керівництвом територіальних відділів та відділень поліції, активізовано роботу у спілкуванні із громадянами під час особистого прийому                               (із 6079 до 7577).

    На особистому прийомі в керівництва Головного управління за звітний період побувало - 1793 громадян, з них керівництвом відділів та відділень ГУНП було прийнято - 4029 громадян, іншими працівниками поліції - 1755.

    Із загальної кількості звернень громадян 8057 вирішено позитивно,                   по 3992 зверненнях заявникам надано необхідні роз’яснення, а також консультації з тих чи інших питань, відмовлено в задоволення порушених питань по 2515 зверненнях, також по 67 зверненнях котрі надходять на адресу ГУНП від громадян, котрі постійно та безпідставно звертаються, прийнято рішення  в порядку ст. 8 Закону України «Про звернення громадян».

    Слід зазначити, що 648 звернень протягом звітного періоду було скеровано за належністю до інших підрозділів, оскільки порушені в них питання не відносились до компетенції підрозділів ГУНП. В більшості ці звернення скеровувались на адресу управління патрульної поліції у Львівській області.

    В результаті призначення проведення службових перевірок за зверненнями громадян по 64 зверненнях скеровувались проміжні відповіді та остаточні відповіді було надано у термін до 45 днів.  За результатами таких службових перевірок 41 працівника було притягнено до дисциплінарної відповідальності, в тому числі 3 керівників відділів.

    Посилено увагу до питань виконавчої дисципліни під час розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, наголошено на забезпеченні повноти, об'єктивності перевірок та вжитті своєчасних заходів щодо поновлення порушених прав громадян, дотримання визначених законодавством термінів і надання мотивованих відповідей їх авторам. Попереджено працівників канцелярій щодо персональної відповідальності за дотримання контрольних термінів розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та тих, котрі реєструвалися у журналах обліку звернень, що надійшли поштою.

    Працівниками приймальні громадян Головного управління НП                         у Львівській області проводиться формування окремих номенклатурних справ,  накопичення копій відповідей громадянам за результатами перевірки їх звернень, що дає змогу, у разі їх повторного звернення, надавати під час прийому конкретну відповідь на поставлені запитання та оперативно зробити копію необхідної відповіді.

    Протягом поточного року надійшло 21 звернення (листів) Уповноваженого з прав людини чи його представників в інтересах громадян щодо порушень Закону України «Про звернення громадян». За результатами проведених перевірок 2  звернення знайшли своє підтвердження на наказом начальника Головного управління винних працівників притягнуто до відповідальності.

    За проаналізований період у підрозділах ГУНП у Львівській області розглянуто 73 звернення народних депутатів України, до 10 днів розглянуто                70 звернень.

    Начальниками територіальних відділів та відділень ГУНП посилено особистий контроль за організацією та проведенням особистого прийому громадян посадовими особами. Наголошено на особисте вивчення всіх матеріалів, об’єктивність і всебічність проведеної перевірки за зверненнями та запитами народних депутатів України, якість та повноту проектів відповідей.

    До проведення перевірок інформації, викладеної у зверненнях і запитах народних депутатів України, залучаються професійно підготовлені, досвідчені працівники ГУНП у Львівській області.

    Керівництво Головного управління НП у Львівській області продовжує здійснювати заходи з метою покращення стану роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому.

  • ЗВІТ про стан розгляду звернень громадян в ГУНП у Львівській області за 6 місяців 2018 року

    Назва даних

    6 місяців 2017року

    6 місяців 2018 року

    1

    Усього звернень

    15795

    15440

    2

    Заяв

    14924

    14570

    3

    Скарг

    823

    799

    4

    Пропозицій

    48

    71

     

    Надійшло звернень поштою з:

     

     

    5

    Усього

    8090

    6208

    6

    Верховної Ради України

    19

    25

    7

    Адміністрації Президента України

    15

    12

    8

    Кабінету Міністрів

    8

    9

    9

    МВС України

    28

    19

    10

    НП України

    477

    409

    11

    Інших органів влади та управління

    3108

    2189

    12

    Безпосередньо від громадян

    4435

    3545

     

    Прийнято звернень на особистому прийомі

     

     

    13

    Усього

    6079

    7577

    14

    Керівництвом НП України

    0

    0

    15

    Працівниками НП України

    0

    0

    16

    Керівництвом ГУНП, структурних підрозділів ГУНП

    1598

    1793

    17

    Керівництвом відділів та відділень ГУНП

    2610

    4029

    18

    Іншими працівниками

    1871

    1755

    Прийнято звернень засобами  телефонного зв’язку, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку

     

    19

    Усього

    1626

    1655

    20

    Урядовий Контактний центр

    890

    956

    21

    Гаряча лінія НП України

    601

    424

    22

    Електронні звернення

    135

    275

     

    Колективні звернення

     

     

    23

    Заяви

    185

    174

    24

    Скарги

    19

    11

     

    Повторні звернення

     

     

    25

    Заяви

    45

    39

    26

    Скарги

    24

    21

     

    ТЕМАТИКА ЗВЕРНЕНЬ

     

     

     

    27

    Кримінальні правопорушення

    4760

    5296

    28

    З них протиправні дії щодо представників бізнесу

    49

    52

    29

    Домашнє насильство

    82

    73

    30

    Відносно дітей

    12

    16

    31

    Відносно жінок

    70

    57

    Про діяльність органів поліції

    32

    Усього

    4836

    3394

    33

    З них скарг

    210

    152

    34

    Заохочення працівників поліції

    8

    5

    35

    Кадрові питання

    304

    409

    36

    З них скарг

    0

    0

    37

    Пенсійне забезпечення

    265

    38

    38

    З них скарг

    9

    0

    39

    Житлово-побутові проблеми працівників поліції

    315

    77

    40

    З них скарг

    4

    4

    41

    Інші питання

    3944

    2865

    42

    З них скарг

    197

    148

    Звернення щодо дій або бездіяльності працівників поліції

    43

    Усього

    457

    661

    44

    З них скарг

    613

    647

    45

    Щодо неналежного розслідування

    кримінального провадження

    287

    409

    46

    Про вчинення корупційних правопорушень працівниками органів  та підрозділів поліції

    17

    11

    47

    З них скарг

    0

    2

    48

    Щодо неналежного розгляду звернень громадян

    64

    57

    49

    Інші

    89

    184

    50

    З них скарг

    262

    179

    51

    Обґрунтовані

    18

    15

    52

    Необґрунтовані

    439

    597

    53

    Перебувають на розгляді

    0

    49

    54

    Притягнуто до дисциплінарної відповідальності

    17

    41

    55

    Притягнуто до адміністративної відповідальності

    0

    0

    56

    Інші

    5660

    6016

     

    Наслідки розгляду звернень

     

     

    57

    Вирішено позитивно

    8535

    8057

    58

    Відмовлено у задоволенні

    2600

    2515

    59

    Надано роз’яснення

    4213

    3992

    60

    Звернення, що повернуті авторові відповідно до ст.. 5,7 ЗУ «Про звернення громадян»

    6

    4

    61

    Звернення, що надіслані за належністю відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян»

    361

    648

    62

    Звернення, що не підлягають розгляду до ст.. 8,17                ЗУ «Про звернення громадян»

    80

    67

    63

    Перебуває на розгляді

    0

    157

    64

    З них скарг

    0

    24

     

    Строки розгляду звернень

     

     

     

    65

    До 15 днів

    9576

    10034

    66

    До 30 днів

    6210

    5181

    67

    До 45 днів

    7

    64

    68

    З порушенням строків

    2

    4

     

    Узято на контроль

     

     

    69

    у МВС України

    27

    15

    70

    в НП України

    302

    213

    71

    в ГУНП

    13318

    10318

     

    Категорія громадян

     

     

    72

    Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни

    0

    2

    73

    Ветерани війни та праці, постраждалі від аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї та громадяни, що потребують соцзахисту й підтримки

    7

    5

     

    Здійснено перевірок стану роботи зі зверненнями громадян та з питань їх особистого прийому

     

     

    74

    Планових

    7

    9

    75

    Під час інспекторських та цільових перевірок

    7

    3

    76

    Безпосередньо за зверненнями громадян

    7

    177

    Притягнуто до відповідальності за порушення вимог Закону України «Про звернення громадян»

    77

    Адміністративна

    0

    0

    78

    Дисциплінарна

    17

    41

    79

    Відшкодовано органом поліції моральну та матеріальну шкоду громадянам за порушення законодавства про звернення

    0

    0

    Запити (звернення, листи) Уповноваженого з прав людини, його представників щодо порушень Закону України «Про звернення громадян»

    80

    Усього

    15

    21

    81

    з НПУ (за дорученням керівництва)

    3

    1

    82

    Безпосередньо до підрозділу

    12

    20

    83

    Підтвердилися

    0

    2

    84

    Не підтвердились

    15

    19

    85

    Притягнуто до дисциплінарної відповідальності

    0

    2

    86

    Притягнуто до адміністративної відповідальності

    0

    0

     

  • Про стан роботи зі інформаційними запитами громадян в ГУНП у Львівській області за 6 місяців 2018 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації"  в Головному управлінні НП у Львівській області ужито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на інформаційні запити громадян та оперативність їх розгляду.

    За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 398 запитів на інформацію. Від громадян надійшло – 198 запитів,                                  від представників ЗМІ - 77, із Національної поліції України надійшло – 13,                     від юридичних осіб – 27, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи - 83 запитів та інших міністерств, відомств та органів виконавчої влади запити не надходили.

    При наданні відповідей задоволено - 247 запитів на інформацію,                     47 запитів скеровано за належністю, по 87 - запитах надано роз’яснення, 358 - розглянуто в п'ятиденний термін.

    Стан роботи із інформаційними запитами громадян перебуває на постійному контролі в керівництва Головного управління НП у Львівській області.

     

  • Про основні результати службової діяльності відділів та відділень поліції ГУНП у Львівській області за 9 місяців 2018 року

    Управлінням організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування ГУНП у Львівській області проведено аналіз оперативно - службової діяльності відділів та відділень поліції ГУНП у Львівській області за 9 місяців 2018 року під час якого відмічені позитивні тенденції з протидії основним видам кримінальних правопорушень, які впливають на стан криміногенної ситуації у Львівській області, серед яких:

    • зменшення кількості вчинених окремих видів кримінальних правопорушень, а саме: грабежів на 33,8 % (з 818 до 541), крадіжок на 13,5 % (з 13138 до 11354), розбоїв на 1,5 % (з 66 до 65), шахрайств на 33,5 % (з 1602 до 1065), незаконних заволодінь транспортними засобами на 17,7 %   (з 259 до 213), хуліганств на 13,9 % (з 136 до 117), ДТП з потерпілими на 28,9 % (з 566 до 402), тяжких та особливо тяжких злочинів на 13,3 % (з 8061 до 6986);
    • збільшення питомої ваги розкриття кримінальних правопорушень на 8,1 % (з 35,2 % до 43,3 %) та відсотку розкриття окремих видів злочинів:

    - умисних вбивств відсоток розкриття становить 93,8 % (у 2017 році   – 82,1 %);

    - крадіжок відсоток розкриття становить 37,7 % (у 2017 році – 27,1 %);

    - грабежів відсоток розкриття становить 39,6 % (у 2017 році – 37,4 %);

    - розбоїв відсоток розкриття становить 61,5 % (у 2017 році – 59,1 %);

    - шахрайств відсоток розкриття становить 38,2 % (у 2017 році – 33,8 %);

    - НЗТЗ відсоток розкриття становить 31,9 % (у 2017 році – 27,8 %);

    - хуліганств відсоток розкриття становить 53 % (у 2017 році – 49,3 %);

    - у сфері незаконного обігу наркотичних речовин відсоток питома вага розкриття становить 59,7 % (у 2017 році – 52,1 %);

    - збуту наркотичних речовин відсоток розкриття становить 73,5 % (у 2017 році – 51,7 %);

    • зменшення кількості внесених до ЄРДР (без урахування закритих) заяв та повідомлень громадян на 11,09 % (з 23930 до 21275), з яких 5259 кримінальних правопорушень вчинено у громадських місцях, що становить 24,7 % від загальної кількості облікованих протиправних діянь;
    • підвищення ефективності роботи з викриття кримінальних правопорушень, пов’язаних із збутом наркотичних речовин – на  256,3 % (з 87 до 223);

    За 9 місяців 2018 року в ЄО зареєстровано 285 147 заяв та повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, що на 9,5 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (257 818).

    Викрито 4281 особу, які вчинили кримінальні правопорушення, у тому числі 112 неповнолітніх, 548 жінок, 216 осіб, які на час учинення протиправного діяння перебували в стані алкогольного сп’яніння.

    Із 36498 кримінальних правопорушень, за якими закінчено досудове розслідування 3032 учинено особами, які раніше скоювали кримінальні правопорушення, 401 - групою осіб, 310 - особами у стані алкогольного сп’яніння, 135 - неповнолітніми або за їх участю.

     

     

    УОАЗОР ГУНП у Львівській області

  • Звіт про стан розгляду звернень громадян в ГУНП у Львівській області за 2018 рік
  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та організації їх особистого прийому в ГУНП у Львівській області у 2018 році

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" в Головному управлінні НП  у Львівській області проаналізовано та вжито ряд організаційних, практичних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на звернення громадян та організації їх особистого прийому.


    За звітний період до підрозділів ГУНП у Львівській області надійшло 29196   звернень громадян, у 2017 році надходило 29431 звернення. 


    Із Національної поліції України надійшло 846 звернень, від інших органів влади і управління надійшло 4108 звернень,  безпосередньо від громадян до ГУНП кількість звернень зменшилась  із 5824 до – 5778.


    Дещо зменшилась кількість звернень надісланих засобами з використанням телефонного зв’язку чи за допомогою мережі Інтернет (із 3327 до 3194 у звітному періоді).


    Встановлено, що найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання, котрі стосуються зволікання у розслідуванні тих чи інших кримінальних проваджень, особливо розслідуванні фактів ДТП,  соціально-побутових проблем, серед них – конфлікти між сусідами або родинні незгоди, незаконне виділення на думку громадян земельних ділянок та нецільове використання коштів головами  сільських чи районних рад.


    На оперативних нарадах керівництва ГУНП у Львівській області 20.02.2018 (протокол № 14) та 07.08.2018 (протокол №41) розглядалось питання стану організації роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому, роботи із запитами на інформацію та адвокатськими запитами, роботи із депутатськими запитами та зверненнями, а також своєчасності надання відповідей їх авторам, також заплановано заслухати стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018 року у січні місяці поточного року.


    Беручи до уваги вимоги керівництва НП України щодо покращення довіри громадян до поліції, керівництвом, як Головного управління, так   і керівництвом територіальних відділів та відділень поліції, активізовано роботу у спілкуванні із громадянами під час особистого прийому.
    07.03.2018 наказом начальника Головного управління № 835 було затверджено графік виїзних особистих прийомів громадян начальником та заступниками начальника ГУНП на 2018 рік. Під час таких виїзних прийомів громадян начальником Головного управління прийнято 65 громадян та 36 громадян прийнято заступниками начальника ГУНП.


    На особистому прийомі в керівництва Головного управління за звітний період побувало 3225 громадян, керівництвом відділів та відділень було прийнято – 7776  та іншими працівниками поліції - 4156.


    Із загальної кількості звернень громадян 17505 вирішено позитивно, по 6856 зверненнях заявникам надано необхідні роз’яснення, а також консультації з тих чи інших питань, по 3606 зверненнях заявникам відмовлено із наданням необхідних роз’яснень. Слід зазначити, що 990 звернень протягом звітного періоду було скеровано за належністю до інших підрозділів, оскільки порушені в них питання не відносились до компетенції підрозділів ГУНП (Управління патрульної поліції у Львівській області, Управління захисту економіки, Відділ по боротьбі із кіберзлочинами та Регіональний сервісний центр).


    Посилено увагу до питань виконавчої дисципліни під час розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, наголошено на забезпеченні повноти, об'єктивності перевірок та вжитті своєчасних заходів щодо поновлення порушених прав громадян, дотримання визначених законодавством термінів і надання мотивованих відповідей їх авторам. Попереджено діловодів канцелярій щодо персональної відповідальності за дотримання контрольних термінів розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та тих, котрі реєструвалися у журналах обліку звернень, що надійшли поштою.


    Працівниками приймальні громадян Головного управління НП у Львівській області проводиться формування окремих номенклатурних справ,  накопичення копій відповідей громадянам за результатами перевірки їх звернень, що дає змогу, у разі їх повторного звернення, надавати під час прийому конкретну відповідь на поставлені запитання та оперативно зробити копію необхідної відповіді. 


    За проаналізований період у підрозділах ГУНП у Львівській області розглянуто 105 звернень та 3 запити народних депутатів України, до 10 днів розглянуто 101 звернення. 


    Начальниками територіальних відділів та відділень ГУНП посилено особистий контроль за організацією та проведенням особистого прийому громадян посадовими особами. Наголошено на особисте вивчення всіх матеріалів, об’єктивність і всебічність проведеної перевірки за зверненнями та запитами народних депутатів України, якість та повноту проектів відповідей.


    До проведення перевірок інформації, викладеної у зверненнях і запитах народних депутатів України, залучаються професійно підготовлені, досвідчені працівники виключно Головного управління НП у Львівській області. 


    У результаті проведених службових розслідувань за зверненнями, щодо дій або бездіяльності працівників поліції та за неналежний розгляд звернень, наказами начальника ГУНП - 75  працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності (працівників слідчих підрозділів - 52, кримінального блоку – 6 та працівників ДОП та ГРПП - 17).


    Керівництво Головного управління НП у Львівській області продовжує здійснювати заходи з метою покращення стану роботи зі зверненнями громадян та їх особистого прийому.

     

  • Про стан роботи із адвокатськими запитами в ГУНП у 2018 році

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" в Головному управлінні НП у Львівській області ужито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на своєчасність та оперативність їх розгляду, надання копій відповідей авторам запитів.


    За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 2422 адвокатських запити: 1702 - поштою, 720 - надано під час особистого прийому.  


    1501 запитів - задоволено, за 754 - надано роз'яснення, 2381 - розглянуто в п’ятиденний термін.


    935 адвокатських запитів надходили щодо отримання правової інформації, 1095 - про діяльність поліції та 392 - надання інформації відносно особи.


    Зазначений напрямок роботи надалі продовжує перебувати  на особливому контролі керівництва Головного управління НП у Львівській області.
     

  • Про стан роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2019 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про звернення громадян" та наказу НП України від 27.03.2018 № 303   в Головному управлінні НП у Львівській області проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому.

    На оперативній нараді керівництва ГУНП у Львівській області від 10.01.2019 (протокол № 5) розглянуто питання стану організації роботи зі зверненнями громадян, організації особистого прийому, роботи із запитами на інформацію та адвокатськими запитами, роботи із депутатськими запитами та зверненнями а також своєчасності надання відповідей їх авторам.

    29.01.2019 наказом начальника Головного управління № 359 затверджено графік виїзних особистих прийомів громадян начальником та заступниками начальника ГУНП на 2019 рік. Так, протягом поточного року начальником ГУНП було здійснено особистий виїзний прийом громадян у Самбірському ВП ГУНП  у Львівській області, на якому було прийнято 6 громадян, заступником начальника СУ ГУНП у Бориславському ВП прийнято 9 громадян та заступником начальника ГУНП в Жовківському ВП- прийнято 2 громадян.

    Начальників структурних підрозділів ГУНП, ВП ГУНП зобов'язано уживати додаткових заходів, надавати громадянам консультативно–профілактичну інформацію про функції та повноваження правоохоронних органів, через діалог із громадою налагоджувати співпрацю з місцевим населенням, усіма можливими засобами (ЗМІ, Інтернет) інформувати населення про роботу органів поліції. Крім цього, керівників підрозділів поліції зобов'язано при розгляді звернень громадян неухильно дотримуватись  їх конституційних прав та свобод, а при формуванні інформації – враховувати законність її надання, забезпечити всебічне проведення перевірок із метою зменшення кількості скарг, котрі скеровуються за належністю.

    За звітний період наявне зменшення кількості звернень громадян                              із 6576до 6392 звернень.

    Беручи до уваги вимоги керівництва НП України щодо покращення довіри громадян до поліції, керівництвом як Головного управління, так і керівництвом територіальних відділів та відділень поліції, активізовано роботу у спілкуванні із громадянами під час особистого прийому (із 3992 до 3945).

    На особистому прийомі в керівництва Головного управління за звітний період побував 661 громадянин, іншими працівниками поліції прийнято – 1865.

    За звітний період до ГУНП у Львівській області та його підрозділів скеровано на виконання із Національної поліції України 220 звернень, від інших органів влади і управління надійшло 663 звернення. Безпосередньо від громадян до ГУНП кількість звернень зменшилась і складає 825 звернень, що на 1% менше ніж у аналогічному періоді минулого року (915).

    Дещо зменшилась кількість звернень громадян із питань пенсійного забезпечення із 26 до 24 у звітному періоді, зменшилась також кількість звернень із житлово-побутових проблем – із 66 до 51 у поточному році,  кількість звернень, що стосуються зволікань при розслідування кримінальних проваджень становить 198 звернень.

    Встановлено, що найчастіше у зверненнях громадяни порушували питання, котрі стосуються зволікання у розслідуванні тих чи інших кримінальних проваджень, особливо розслідуванні фактів ДТП, незаконних забудов, соціально-побутових проблем, серед них – конфлікти між сусідами або родинні незгоди, незаконне виділення на думку громадян земельних ділянок та нецільове використання коштів головами  селищних чи районних рад.

    Із загальної кількості звернень громадян 33645 вирішено позитивно, по 1622 зверненнях заявникам надано необхідні роз’яснення, по 615 -  відмовлено.  358 звернень відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» скеровано за належністю до підрозділів патрульної поліції, управління захисту економіки чи відділу по боротьбі з кіберзлочинністю.

    Слід зазначити, що 4193 звернення розглянуто до 15 днів.

    В результаті призначення проведення службових перевірок за зверненнями громадян по 67 зверненнях скеровувались проміжні відповіді та остаточні відповіді було надано у терміни до 45 днів.

    Посилено увагу до питань виконавчої дисципліни під час розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, наголошено на забезпеченні повноти, об'єктивності перевірок та вжитті своєчасних заходів щодо поновлення порушених прав громадян, дотримання визначених законодавством термінів і надання мотивованих відповідей їх авторам. Попереджено працівників канцелярій щодо персональної відповідальності за дотримання контрольних термінів розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та тих, котрі реєструвалися у журналах обліку звернень, що надійшли поштою.

    Працівниками приймальні громадян Головного управління НП  у  Львівській області  розпочато  нове  формування  окремих     номенклатурних

    справ та накопичення копій відповідей громадянам за результатами перевірки їх звернень, що дає змогу, у разі їх повторного звернення, надавати під час особистого прийому конкретну відповідь на поставлені запитання.

    Ці та інші заходи дали змогу дещо покращити ситуацію зі зверненнями громадян, заплановані заходи продовжують перебувати на контролі керівництва ГУНП у Львівській області.

    За проаналізований період у підрозділах ГУНП у Львівській області розглянуто 18 звернень народних депутатів України, всі вони були розглянуті у десятиденний термін.

    Від інвалідів війни, від ветеранів, постраждалих на ЧАЕС, багатодітних сімей та громадян, які потребують захисту звернень надійшло 3 звернення.

    Керівництво Головного управління Національної поліції у Львівській області продовжує здійснювати заходи з метою покращення стану роботи  зі зверненнями громадян та їх особистого прийому.

  • Про стан роботи зі інформаційними запитами громадян в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2019 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації"  в Головному управлінні НП у Львівській області ужито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на інформаційні запити громадян та оперативність їх розгляду, своєчасності надання копій відповідей заявникам.

    За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 247 запитів на інформацію. Від громадян надійшов – 131 запит,                                  від представників ЗМІ - 72, із Національної поліції України надійшло – 12,від юридичних осіб – 49, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи - 8запитів та інших міністерств, відомств та органів виконавчої влади запити не надходили.

    При наданні відповідей по 229 запитів на інформацію задоволено,                     26 запитів скеровано за належністю, по 9- запитах відмовлено із наданням роз’яснення, 261- розглянутий в п'ятиденний термін.

    Стан роботи із інформаційними запитами громадян перебуває на постійному контролі в керівництва Головного управління НП у Львівській області.

  • Про стан роботи із адвокатськими запитами в ГУНП у Львівській області за 3 місяці 2019 року

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" в Головному управлінні НП у Львівській області вживається ряд організаційних заходів, спрямованих на покращення реагування органів і підрозділів ГУНП на своєчасність та оперативність розгляду адвокатських запитів, надання копій відповідей їх авторам.

    За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 478 адвокатських запитів на інформацію: 310 - поштою, 168 - надано під час особистого прийому. 

    306 запитів - задоволено, за 156 - надано роз'яснення, усі вони- розглянуті в установлений термін.

    197 запитів стосувалися надання правової інформації, 181 адвокатський запит про діяльність підрозділів поліції, 100 - про надання інформації відносно особи.

  • Про стан роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому в ГУНП у Львівській області за 2019 рік

     

     

     

     Про стан роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому в ГУНП у Львівській області за 2019  рік

    Повідомляємо, що на виконання вимог Закону України "Про звернення громадян" та наказу НП України від 27.03.2018 № 303      в Головному управлінні НП у Львівській області проаналізовано стан роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому.

    Так, протягом 2019 року начальниками та заступниками начальника ГУНП (згідно наказу ГУНП від 29.01.2019 № 359) було здійснено особисті виїзні прийоми громадян, на яких було прийнято 183 громадян.

    Беручи до уваги вимоги керівництва НП України щодо покращення довіри громадян до поліції, керівництвом як Головного управління, так  і керівництвом територіальних відділів та відділень поліції, активізовано роботу у спілкуванні із громадянами під час особистого прийому (із 15157 до 15537).

    За звітний період до ГУНП у Львівській області та його підрозділів поштою було скеровано 11399 звернень, із Національної поліції України надійшло 884 звернення, від інших органів влади і управлінь надійшло 4001 та 6389 звернень надійшло безпосередньо від громадян.

    Начальників структурних підрозділів ГУНП, ВП ГУНП зобов'язано уживати додаткових заходів, надавати громадянам консультативно–профілактичну інформацію про функції та повноваження правоохоронних органів, через діалог із громадою налагоджувати співпрацю з місцевим населенням, усіма можливими засобами (ЗМІ, Інтернет) інформувати населення про роботу органів поліції. Крім цього, керівників підрозділів поліції зобов'язано при розгляді звернень громадян неухильно дотримуватись  їх конституційних прав та свобод, а при формуванні інформації – враховувати законність її надання, забезпечити всебічне проведення перевірок із метою зменшення кількості скарг, котрі скеровуються за належністю.

    Зменшилась кількість звернень громадян із питань пенсійного забезпечення із 750 до 123 у звітному періоді, зменшилась також кількість звернень із житлово-побутових проблем – із 274 до 126 у поточному році,  кількість звернень, що стосуються зволікань при розслідування кримінальних проваджень зросла із 454 та становить 535 звернень.

    Встановлено, що найчастіше у зверненнях громадяни порушували питання, котрі стосуються зволікання у розслідуванні тих чи інших кримінальних проваджень, особливо розслідуванні фактів ДТП, незаконних забудов, соціально-побутових проблем, серед них – конфлікти між сусідами або родинні незгоди, незаконне виділення на думку громадян земельних ділянок та нецільове використання коштів головами  селищних чи районних рад.

    Із загальної кількості звернень громадян 17905 вирішено позитивно,                   по 6723 зверненнях заявникам надано необхідні роз’яснення, по 3645 -  відмовлено.  1534 звернення відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» скеровано за належністю до підрозділів патрульної поліції, колишнього управління захисту економіки чи відділу по боротьбі з кіберзлочинністю.

    Слід зазначити, що 20364 звернення розглянуто до 15 днів.

    В результаті призначення проведення службових перевірок за зверненнями громадян по 328 зверненнях скеровувались проміжні відповіді та остаточні відповіді було надано у терміни до 45 днів. За результатами службових розслідувань 47 працівників притягнено до дисциплінарної відповідальності.

    Посилено увагу до питань виконавчої дисципліни під час розгляду звернень громадян, їх особистого прийому, наголошено на забезпеченні повноти, об'єктивності перевірок та вжитті своєчасних заходів щодо поновлення порушених прав громадян, дотримання визначених законодавством термінів і надання мотивованих відповідей їх авторам. Попереджено працівників канцелярій щодо персональної відповідальності за дотримання контрольних термінів розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому та тих, котрі реєструвалися у журналах обліку звернень, що надійшли поштою.

    Працівниками приймальні громадян Головного управління НП   у  Львівській області  проводиться  формування  окремих     номенклатурних

    справ та накопичення копій відповідей громадянам за результатами перевірки їх звернень, що дає змогу, у разі їх повторного звернення, надавати під час особистого прийому конкретну відповідь на поставлені запитання.

    Ці та інші заходи дали змогу дещо покращити ситуацію зі зверненнями громадян, заплановані заходи продовжують перебувати на контролі керівництва ГУНП у Львівській області.

     

    За проаналізований період у підрозділах ГУНП у Львівській області розглянуто 68 звернень народних депутатів України, всі вони були розглянуті у десятиденний термін.

    Від інвалідів війни, від ветеранів, постраждалих на ЧАЕС, багатодітних

    сімей та громадян, які потребують захисту звернень надійшло 7 звернень.

    Керівництво Головного управління Національної поліції у Львівській області продовжує здійснювати заходи з метою покращення стану роботи    зі зверненнями громадян та їх особистого прийому.

     

     

              

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Про стан роботи із адвокатськими запитами за 2019 рік в ГУНП у Львівській області

     За вказаний період до ГУНП у Львівській області надійшло на виконання 2288 адвокатських запитів на інформацію: 1435 - поштою, 853 - подано під час особистого прийому. 

    1492 запит - задоволено, за 725 - надано роз'яснення, 71 – відмовлено з наданням пояснень.

    1075 запитів стосувалися надання правової інформації, 630 адвокатських запитів про діяльність підрозділів поліції, 583 - про надання інформації відносно особи.

    Зазначений напрямок роботи перебуває на постійному контролі  у керівництва Головного управління НП у Львівській області.

  • ЗВІТ про стан розгляду звернень громадян в ГУНП у Львівській області за 2019рік

     

    Назва даних

    2018рік

    2019 рік

    1

    Усього звернень

    29196

    30002

    2

    Заяв

    27135

    27978

    3

    Скарг

    1968

    1935

    4

    Пропозицій

    93

    89

     

    Надійшло звернень поштою з:

     

     

    5

    Усього

    10845

    11399

    6

    Верховної Ради України

    37

    15

    7

    Адміністрації Президента України

    24

    50

    8

    Кабінету Міністрів

    15

    12

    9

    МВС України

    37

    48

    10

    НП України

    846

    884

    11

    Інших органів влади та управління

    4108

    4001

    12

    Безпосередньо від громадян

    5778

    6389

     

    Прийнято звернень на особистому прийомі

     

     

    13

    Усього

    15157

    15537

    14

    Керівництвом НП України

    0

    0

    15

    Працівниками НП України

    0

    0

    16

    Керівництвом ГУНП, структурних підрозділів ГУНП

    3225

    3345

    17

    Керівництвом відділів та відділень ГУНП

    7776

    7928

    18

    Іншими працівниками

    4156

    4264

    Прийнято звернень засобами  телефонного зв’язку, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку

    19

    Усього

    3194

    3066

    20

    Урядовий Контактний центр

    1930

    1904

    21

    Гаряча лінія НП України

    825

    669

    22

    Електронні звернення

    439

    493

     

    Колективні звернення

     

     

    23

    Заяви

    406

    412

    24

    Скарги

    28

    20

     

    Повторні звернення

     

     

    25

    Заяви

    174

    185

    26

    Скарги

    31

    21

     

    ТЕМАТИКА ЗВЕРНЕНЬ

     

     

     

    27

    Кримінальні правопорушення

    9925

    10156

    28

    З них протиправні дії щодо представників бізнесу

    139

    195

    29

    Домашнє насильство

    1810

    2132

    30

    Відносно дітей

    75

    170

    31

    Відносно жінок

    1735

    1862

    Про діяльність органів поліції

    32

    Усього

    9161

    7272

    33

    З них скарг

    857

    650

    34

    Заохочення працівників поліції

    9

    15

    35

    Кадрові питання

    638

    1006

    36

    З них скарг

    0

    7

    37

    Пенсійне забезпечення

    750

    123

    38

    З них скарг

    5

    2

    39

    Житлово-побутові проблеми працівників поліції

    274

    126

    40

    З них скарг

    37

    24

    41

    Інші питання

    7490

    6002

    42

    З них скарг

    815

    617

    Звернення щодо дій або бездіяльності працівників поліції

    43

    Усього

    767

    809

    44

    З них скарг

    1111

    1285

    45

    Щодо неналежного розслідування

    кримінального провадження

    454

    535

    46

    Про вчинення корупційних правопорушень працівниками органів  та підрозділів поліції

    21

    19

    47

    З них скарг

    0

    5

    48

    Щодо неналежного розгляду звернень громадян

    81

    74

    49

    Інші

    211

    181

    50

    З них скарг

    576

    671

    51

    Обґрунтовані

    37

    31

    52

    Необґрунтовані

    730

    683

    53

    Перебувають на розгляді

    0

    95

    54

    Притягнуто до дисциплінарної відповідальності

    87

    111

    55

    Притягнуто до адміністративної відповідальності

    0

    0

    56

    Інші

    7533

    9633

     

    Наслідки розгляду звернень

     

     

    57

    Вирішено позитивно

    17505

    17905

    58

    Відмовлено у задоволенні

    3606

    3645

    59

    Надано роз’яснення

    6856

    6723

    60

    Звернення, що повернуті авторові відповідно до ст.. 5,7 ЗУ «Про звернення громадян»

    22

    13

    61

    Звернення, що надіслані за належністю відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян»

    990

    1534

    62

    Звернення, що не підлягають розгляду до ст.. 8,17                ЗУ «Про звернення громадян»

    132

    46

    63

    Перебуває на розгляді

    0

    136

    64

    З них скарг

    0

    43

     

    Строки розгляду звернень

     

     

     

    65

    До 15 днів

    18575

    20364

    66

    До 30 днів

    10317

    10121

    67

    До 45 днів

    298

    328

    68

    З порушенням строків

    6

    0

     

    Узято на контроль

     

     

    69

    у МВС України

    21

    25

    70

    в НП України

    444

    321

    71

    в ГУНП

    25897

    21414

     

    Категорія громадян

     

     

    72

    Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни

    4

    3

    73

    Ветерани війни та праці, постраждалі від аварії на ЧАЕС, багатодітні сім'ї та громадяни, що потребують соцзахисту й підтримки

    7

    7

     

    Здійснено перевірок стану роботи зі зверненнями громадян та з питань їх особистого прийому

     

     

    74

    Планових

    14

    21

    75

    Під час інспекторських та цільових перевірок

    1

    9

    76

    Безпосередньо за зверненнями громадян

    14

    118

    Притягнуто до відповідальності за порушення вимог Закону України «Про звернення громадян»

    77

    Адміністративна

    0

    0

    78

    Дисциплінарна

    75

    82

    79

    Відшкодовано органом поліції моральну та матеріальну шкоду громадянам за порушення законодавства про звернення

    0

    0

    Запити (звернення, листи) Уповноваженого з прав людини, його представників щодо порушень Закону України «Про звернення громадян»

    80

    Усього

    28

    5

    81

    з НПУ (за дорученням керівництва)

    1

    0

    82

    Безпосередньо до підрозділу

    27

    5

    83

    Підтвердилися

    3

    0

    84

    Не підтвердились

    25

    5

    85

    Притягнуто до дисциплінарної відповідальності

    3

    0

    86

    Притягнуто до адміністративної відповідальності

    0

    0

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ЗВІТ

    про стан розгляду запитів і звернень народних депутатів України

     в ГУНП у Львівській області  за 2019рік

     

    Назва даних

    2018рік

    2019 рік

    1

    Запит  (вимога НДУ, яка була оголошена на сесії Верховної Ради України)

    3

    1

    2

    Звернення

    105

    68

    Тематика звернень (запитів) народних депутатів України

    3

    Кримінальні правопорушення

    10

    9

    4

    З них протиправні дії щодо представників бізнесу

    3

    1

    5

    Домашнє насильство

    0

    1

    6

    Відносно дітей

    0

    0

    7

    Відносно жінок

    0

    1

    Про діяльності  органів поліції

    8

    Усього

    30

    26

    9

    З них скарг

    0

    0

    10

    Заохочення працівників

    0

    0

    11

    Кадрові питання

    0

    0

    12

    З них скарг

    0

    0

    13

    Пенсійне забезпечення

    0

    0

    14

    З них скарг

    0

    0

    15

    Житлово-побутові питання працівників поліції 

    1

    4

    16

    З них скарг

    0

    0

    17

    Інші питання

    29

    22

    18

    З них скарг

    0

    0

    Запити і звернення щодо дій або бездіяльності працівників поліції

    19

    Усього

    68

    34

    20

    З них скарг

    0

    0

    21

    Щодо неналежного розслідування кримінального провадження

    35

    13

    22

    Про вчинення корупційних правопорушень працівниками органів  та підрозділів поліції

    0

    0

    23

    З них скарг

    0

    0

    24

    Щодо неналежного розгляду звернень громадян

    2

    0

    25

    Інші

    8

    9

    26

    З них скарг

    0

    0

    27

    Обґрунтовані

    0

    1

    28

    Необґрунтовані

    0

    2

    29

    В роботі

    0

    0

    30

    Інші

    23

    9

     

    Строки розгляду

     

     

    31

    10 днів

    101

    63

    32

    10-30 днів

    7

    6

    33

    В роботі

    0

    0

    34

    З порушенням строків розгляду

    0

    0

     

    Притягнуто до відповідальності за порушення вимог Закону України "Про статус народного депутата України"

     

     

    35

    Адміністративна

    0

    0

    36

    Дисциплінарна

     

    0

     

    Наслідки розгляду запитів і звернень

     

     

    37

    Задоволено

    35

    21

    38

    Частково задоволено

    8

    1

    39

    Відхилено

    11

    10

    40

    Роз’яснено

    54

    37

     

     

     

    Начальник ВДЗ

    ГУНП у Львівській області

    майор поліції                                                             Надія  ЯЗЛОВЕЦЬКА