Громадяни, які звертаються за допомогою, повинні отримувати лише найякісніші поліцейські послуги
Сьогодні, 5 листопада, у Головному управлінні Національної поліції у Львівській області відбулась робоча нарада, учасники якої обговорили питання підвищення ефективності ведення діловодства в системі електронного документообігу, своєчасного скерування відповідей громадянам, коректного заповнення та оформлення таких відповідей, належного контролю за проходженням документів, а також ситуацію з попереднім розглядом заяв та скарг громадян, які надійшли до підрозділів поліції.
Участь у нараді взяли: начальник відділу документального забезпечення поліції Львівщини підполковник поліції Надія Язловецька, заступник начальника управління - начальник відділу підтримки управління головної інспекції поліції Львівщини майор поліції Віра Смолінська, працівники управління інформаційно-аналітичного забезпечення, відділу запобігання корупції, а також діловоди структурних та територіальних підрозділів поліції Львівщини.
«Кожен документ, кожна відповідь, яку отримує громадянин - це обличчя поліції, це довіра до нас, тому ми повинні приділяти максимальну увагу якості документального супроводу, дотриманню строків надання відповідей та точності у найдрібніших деталях»,- зазначила майор поліції Віра Смолінська.
Співробітники відділу запобігання корупції поліції Львівщини роз’яснили присутнім алгоритм дій при здійсненні попереднього розгляду звернень громадян з метою дотримання вимог українського законодавства. Окрім того, були внесені пропозиції щодо підвищення ефективності та злагодженості роботи підрозділів поліції з метою надання якісних послуг громадянам.
Відділ комунікації поліції Львівської області