Працівники служби «102» покращили свої навички у кризових комунікаціях
Керівництво відділу служби «102» поліції Львівщини провело для працівників тренінг на тему «Побудова ефективної комунікації у кризових ситуаціях під час оперативного реагування на заяви та повідомлення громадян за відсутності візуального контакту з особою (заявниками)».
Основним лектором заходу стала заступник начальника відділу служби «102» Управління організаційно-аналітичного забезпечення та реагування поліції Львівщини майор поліції Юлія Комарова.
Під час тренінгу присутні обговорили специфіку спілкування з заявниками, постраждалими від домашнього насильства, дітьми, ветеранами війни, людьми з інвалідністю та з суїцидальними намірами. Також Юлія Комарова нагадала про недопустимість помилок, які виникають при опрацюванні звернень зазначених категорій.
«Оператори відділу служби «102» першочергово налагоджують контакт та отримують інформацію від заявників. Від їхніх дій та вмінь щодо деескалації конфліктів залежить подальше реагування на події», – зазначила Юлія Комарова.
Також під час тренінгу учасники мали змогу застосувати свої теоретичні знання для розв’язання складних звернень, які щоденно надходять на спецлінію.
Захід відбувся у просторі соціально-психологічної підтримки пілотного проєкту «Блакитне небо для України» в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» та проєкту МВС «Пункт психологічних практик».
Відділ комунікації поліції Львівської області