Працівники служби «102» розвивають навички кризової комунікації у просторі соціально-психологічної підтримки у межах проєкту «Блакитне небо для України»
21 жовтня керівництво управління організаційно-аналітичного забезпечення та реагування спільно з психологами відділу психологічного забезпечення управління кадрового забезпечення поліції Львівщини організували для працівників відділу служби «102» навчання з кризових перемовин, яке провели працівники сектору аналізу та переговірної діяльності Управління «КОРД».
Метою проведення вказаного заходу було:
✅️ засвоєння основних тактик ведення кризових перемовин, спрямованих на вирішення конфлікту та зменшення напруги;
✅️ відпрацювання базових елементів кризової комунікації та можливостей її використання в телефонному діалозі;
✅️ розвиток навичок активного слухання, емпатії, невербальної комунікації;
✅️ формування й закріплення принципів ненасильницького спілкування та гуманістичної установки у спілкуванні з різними категоріями громадян, які звертаються за допомогою;
✅️ набуття професійної практики через відпрацювання кейсів та можливих ситуативних сценаріїв.
«Кожен дзвінок, який надходить на лінію «102» - важливий, тому такі тренінги ми проводимо постійно – навчаємо операторів більш ефективній комунікації, що, у свою чергу, підвищує рівень довіри людей до поліції», - зазначив начальник відділу служби «102» майор поліції Орест Хижий.
«Ніхто не знає, який наступний дзвінок надійде на лінію «102», тому оператору постійно потрібно бути готовим діяти в кризових умовах, вміти застосовувати базові техніки переговорів, виявляти потреби та стабілізувати емоції заявників. Цього ми їх і навчаємо», - підкреслив керівник сектору КОРД.
Навчання відбулись в просторі соціально-психологічної підтримки пілотного проєкту «Блакитне небо для України».
Відділ комунікації поліції Львівської області