Меню

У Львові оператори «102» удосконалювали навички надання психологічної допомоги громадянам

Опубліковано 12 березня 2020 року о 17:02

В Головному управлінні Національної поліції у Львівській області відбулись чотириденні навчання на тему: «Психологія ефективного телефонного діалогу».  

Під час тренінгів оператори відділу служби «102» управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування дізналися про психологічні особливості консультування складних (агресивних, маніпулятивних) абонентів, а також потенційних суїцидентів, які звертаються на екстрену лінію. 


Фахівці гарячої лінії відпрацьовували навички ефективної комунікації з такими заявниками, удосконалювали знання щодо реагування на випадки домашнього насильства, а також вивчили способи профілактики професійного вигорання та підвищення стресостійкості. 


Провели тренінги старший психолог відділу психологічного забезпечення управління кадрового забезпечення Наталія Бардин та викладач Львівського спеціалізованого центру підготовки поліцейських Оксана Санагурська.

Відділ комунікації поліції Львівської області


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux